Back to All Events

Asiakkuuksien kasvattaminen

  • Hotel Haven Unioninkatu 17 Helsinki Finland (map)

Monien tutkimusten mukaan yritysten suurin kasvupotentiaali piilee nykyisissä asiakkuuksissa. Mutta kuinka varmistetaan, että ensin osataan panostaa oikeisiin asiakkaisiin ja sen jälkeen vielä saadaan valjastettua niiden koko potentiaali? Näihin ja moneen muuhun kysymykseen tartutaan tässä koulutuksessa.    

Lämpimästi tervetuloa siis mukaan kuulemaan vuoden myyntijohtajaksikin valitun Ilona Ylinampan, sekä Miljoonamyyjä -kirjan kirjoittaneen Jan Ropposen vinkit, keissit ja tutkimustiedot asiakkuuksien kasvattamisesta. 

Tämä koulutus sopii sekä myyjille että kaikille muille, jotka haluavat varmistaa, että yrityksen tärkeimmästä omaisuudesta eli asiakkuuksista, pidetään hyvää huolta.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Päivän agenda:

Osa 1 - Oikeiden asiakkaiden valinta

  • Mitkä ovat kriteerit asiakkuuksien valinnassa?

  • Asiakkuuden luokittelut ja erilaiset hoitomallit

  • Lojaalit asiakkaat ja heidän merkityksensä

Osa 2 -  Taktiikat: miten kasvattaa tärkeitä asiakkuuksia

  • Myyjän rooli avain- ja strategisissa asiakkuuksissa

  • Miten rakentaa voittava asiakkuussuunnitelma

  • Suhteiden rakentaminen asiakkaiden avainhenkilöiden kanssa

  • Miten sitouttaa asiakas mahdollisimman laajaan yhteistyöhön?

Aikataulu:

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 390 euroa + alv 24 %. Hinta muille 490 euroa + alv 24 %.

Joka 4. osallistuja on maksuton. Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia: anu.varpenius@schoolofsales.fi!

PS. Valmennus on osa Modernin myynnin työkalupakkia, jonka muut osat julkistetaan pian.


 
 
 
 

Jan Ropposen missio on varmistaa, että suomalaiset yritykset ja myyntiorganisatiot menestyvät globaalissa kilpailussa. Hän vauhdittaa tuloksia tuomalla yrityksille käyttöön parhaiden B2B-myyntiorganisaatioiden toimintamalleja ja työkaluja. Jan on auttanut lukuisia tunnettuja suomalaisia yrityksiä, kuten konepajayrityksiä, teleoperaattoreita, sekä ohjelmisto- ja teknologiayhtiöitä, saavuttamaan tavoitteensa nostamalla myyntiorganisaation suorituskykyä uudelle tasolle. 

Ilona Ylinampalla on laaja myynnin ja liiketoiminnan johtamisen kokemus kotimaisista kasvuyrityksistä suuriin kansainvälisiin pörssiyhtiöihin. Hän työskentelee tällä hetkellä Fujitsulla varatoimitusjohtajana ja myynnin johtajana. Ilona Ylinampa on myös palkittu valtakunnallisesti Vuoden 2019 Myynnin Johtajana ja Suomen TOP 100 IT Vaikuttajana 2021. Hän kutsuu itseään "sosiaaliseksi nörtiksi", joka innostuu myynnistä ja teknologiasta. Hänen intohimonsa on siirtää teknologiaratkaisuja liiketoiminnan etuihin ja rakentaa pitkäaikaisia suhteita asiakkaisiin yhdessä yksikkönsä kanssa. Ylinampa haluaa haastaa sekä sisäiset että ulkoiset ihmiset ajattelemaan laatikon ulkopuolella, olemaan luovia, avoimia uusille ideoille ja toimittamaan erinomaisia ratkaisuja.

 
Previous
Previous
September 14

Luo voittavalla ratkaisulla yrityksellesi kilpailuetua!

Next
Next
September 25

Social Selling myyjälle