Back to All Events

Voittavan myyntijoukkueen rakentaminen

Myynnissä onnistuminen on jokaisen organisaation kasvun edellytys. Menestyvän ja oikein roolitetun myyntitiimin kokoaminen on tehokkaan myynnin johtamisen kulmakivi. Minkä tahansa tiimin kokoonpano vaikuttaa merkittävästi tiimin tehokkuuteen ja tuottavuuteen. Tiimiläisten yhteensopivuus luontaisissa ominaisuuksissa, työntekotaipumuksissa ja motivaatiossa parantaa sitoutumista ja hyvinvointia, mutta myös suorituskykyä ja sitä kautta myyntituloksia.

Lämpimästi tervetuloa mukaan oppimaan, miten rakennat voittavan ja hyvinvoivan myyntitiimin!

Agenda:

  • Mitkä ovat tyypilliset haasteet voittavan myyntitiimin rakentamissa?

  • Tunnetko tiimisi tilanteen ja tunnistatko tiimin jäsenten myyntikapeikot?

  • Miten huomioida erilaisten osaajien motivaatiotekijät myynnissä?

Saat valmennuksesta myös tallenteen ja koulutusmateriaalit käyttöösi.

Aikataulu:

8.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset aamukahvit yhdessä Zoomissa
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Valmennus loppuu

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 249 euroa + alv 24 %. Hinta muille 299 euroa + alv 24 %.
Joka 4. osallistuja on maksuton. Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia: anu.varpenius@schoolofsales.fi!


Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa ja hänellä on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n  kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä. 

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling -vaikuttajan joukkoon, minkä lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä. Hänet tunnetaan myös #Myyntipodi-podcastin toisena hostina.

 
Previous
Previous
November 1

Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen

Next
Next
November 8

Tuotetuputtajasta arvon myyjäksi!