Back to All Events

Social Selling euroiksi € (verkkotapahtuma)

Sosiaalinen myynti on ollut pinnalla kotimaisessa myyntikeskustelussa jo yli kymmenen vuoden ajan. Vaikka monet myyjät ja organisaatiot ovatkin oppineet ymmärtämään sosiaalisen median merkityksen myynnissä, monella ei silti ole kirkasta käsitystä siitä, miten aktiivisuus sosiaalisessa mediassa konvertoituu myynniksi. Tässä valmennuksessa käsittelemme nimenomaisesti, miten saada social selling -tekemisestä tuloksellista ilman valtavia aikainvestointeja.

Molemmilla valmentajilla on yli kymmenen vuoden käytännön kokemus sosiaalisen median tekemisestä osana omaa myyntityötä, minkä lisäksi he ovat olleet auttamassa satoja organisaatioita moderniin myyntiin ja tuloksellisempaan tekemiseen.

Agenda ja aikataulu

8.30 Virtuaaliset aamukahvit yhdessä 
9.00 Social Selling - pintapöhinää vai tuloksellista tekemistä? 
9.15 Tyypillisimmät syyt, miksi social selling ei tuota tuloksia
Näillä viidellä toimenpiteellä saat seteleitä somesta
10.00 Myyntijohdon näkökulma - Sosiaalisen myynnin mittarointi ja myyjän työpanoksen optimointi. 
11.00 Viisi konkreettista käytännön case-esimerkkiä tavoista, miten eri alojen myyjät hyödyntävät sosiaalista mediaa osana arjen myyntityötään 
11.30 Social Selling Q&A - kysy, haasta, alleviivaa mistä tahansa aiheesta
12.00 Valmennus päättyy

Valmennuksesta tulee tallenne ja saat myös valmentajien materiaalit käyttöösi.

Hinta:

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 199 euroa + alv 24 % . Hinta muille 249 euroa + alv 24 %. Kysy myös ryhmätarjousta: anu.varpenius@schoolofsales.fi!


 

Sani Leino on sosiaalisen myynnin pioneeri, jota on tituleerattu myös Social Selling -teeman tuomisesta kotimaiseen myyntikeskusteluun. Hän on tehnyt sosiaalista myyntiä eri myyntitehtävissä yli 10 vuoden ajan ja auttanut satoja organisaatioita saamaan tuloksia sosiaalisesta mediasta ja valmentanut tuhansia myyjiä moderniin myyntiin. Hänet tunnetaan myös tietokirjailijana (#Myyntikirja & Viiden tähden asiakaskokemus) ja #Myyntipodi-podcastin toisena hostina. 

Jan Ropponen auttaa myyjiä luomaan enemmän arvoa asiakkaille. Janin filosofia on se, että myyjien kyky luoda arvoa korreloi suoraan heidän myyntituloksensa kanssa. Jan valmentaa mm. maailman johtavien ohjelmistoyritysten myyntiorganisaatioita ja on kirjoittanut modernista myynnistä mm. Sales Habits of Winners ja Revenue Growth Platform sekä Miljoonamyyjä -kirjat.

 
Previous
Previous
January 20

MAKSUTON WEBINAARI: Modernin myynnin pelikirja: Näin parhaat organisaatiot rakentavat epäreilua kilpailuetua

Next
Next
March 17

Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen - Klousaus